Saturday, July 26, 2008

thumbdRive n ModeratoRR!!!

hey readers!!!

ari2 my pc mcm hang tau coz my antivirus(kaspersky) punye license dh expired.so i try la crik kedai comp area my place.crik punye crik,i jmpe i shop la..mcm ok gak..tp die xde jual license for my antivirus..dat time i nmpk la thumbdrive 1GB...u know wat,iT's only RM20...my god!!i pun beli la coz mcm murah sgt..haha...

i pun tnye a abt moderator..n the dealer giv a specel price for it la.abt RM40...quite cheap kan..so,i beli 2-2 skali..haha..my dad punye kete xde vcd player.so,i amik alternative,beli moderator..easy n i can put lots of song in it...
i pun try la dlm kete..so far ok la...even xde brand sgt,but ok la,.berbaloi la beli.actually dat moderator comes wit remote..so,lg la berbaloi..hahaha...

xoxoxoxo...

No comments: