Monday, June 30, 2008

I waNNa go>>>>


hey readers!!!

td i on9 n try search sumthing yg best..1 thing yg best,dis place..
PALAZZO VERSACE sgt dis hotel...

dis hotel was located at goldcoast,for those yg pi aussie n terlebih
duit ,pi la tido this hotel..hahaha

mmg,guess,sape dis 2guys in this pic???cute 2-2 kan...
dorg pak guard kat palazzo versace...meletup x???hahaha...

i jst wonderin' betape heavennye dis hotel.for sure la they are offerin' da best
service 4 deir guests...and i just find out the most cheapest room in this hotel
is abt 2000USD++ per nite.(btter i wat shopping)...hahaha

then,any readers yg suke shoppin' with versace,btter uols pi this hotel..
da biggest versace butik ade kat situ..

ni die punye exclusive kan??i hope 1day i dpt pi dis hotel..


Sunday, June 29, 2008


hey readers!!!

huh,2ari xwat blog.i ade story nak share..hehe..
now,i nak jumpe my MR.E!!!im so happy.xtau nak ckp mcm mne..
for me,die baik,he's da only person in my heart..
wah,jiwang karat..wakaka..

ya,i forgt sumthing..FOR MR.E!!!!i've sumthing special for u..
jgn lupe dgr lagu i'm yours by jason mraz..

miss u so much!!!!muaxxx...


Friday, June 27, 2008


hey rEAders!!!

actually dis pic i dh lame amik.tetibe teringat plak time exam.i dgn ass slalu study
kat mcd time exam..da owner of dis car,mmg misteri..haha...very cute guy...

then,evryday,i dgn ass try crik dat guy...tucy gak la...haha..
kete impian i..haha...hopefully i dpt pakai dis car 1day...

xoxoxo... movie!!

bisikku pada bulan...
kembalikan temankan,kekasihku,syurgaku...


dis is wat part dlm cite sepi..actually,die dr 1puisi.i try to find dis poem for u..
my 1st impression abt dis movie BORING..dat time mse my sis suruh booking tiket,
i mcm mls nak wat.myb my mind ckp dis movie boring.,..

then,time amik tiket pun xrmi org.again,ati i ckp,dis movie terlalu boring...
haha...our movie stat at 7.20pm..time msuk je,depan kteorg ade 5org "hadek2"
berangan..haha..carut je!!

when da movie stat,my mind dh berubah.i jd suke dis movie.actually,dis movie
gune concept 3short film in one movie..1st,is abt adam(aflin).2nd,sufi(tony yusof)

mmg best!!!it abt love,loneliness,and i dpt rse mcm berlaku in our real life...
ya,myb i bukan pengkritik proffsional,but i suke die punye plot...


u kene tgk k.i bg 4.5stars for dis movie..hehhee



hey readers!!!!!!!!!!

huh,hangout dgn my sis td.die balik weols pi summit BP..
my god,my comment,gurl yg pi sane, rmi la care "rempit" suke..


tetibe rndu plak kat favret place 4 shoopping.xde benda yg
menarik pun kat summit...

mcm biase..i book tiket online..haha..senang sikit..time jalan,i nmpk dis booth
jual waffle...mcm best je then try beli...

xdela best ok la...hehehe...

after dat,pi msuk cinema!!!tggu my blog for d
at movie...hehehe


Thursday, June 26, 2008


mY god...i xbleh dgn my fren jela arini...
almst 6hrs i duk dpn mum mrh gak...mcm ape je i ni...

tetibe i terfikir sumthing...abt my life...byk i dh wat b4 dis,but i never know
i gud or bad...

kdg2 byk benda yg i wat i menyesal..rse nak patah balik kat mse dulu pun ade...

huh...for now,i have to look forward....byk lg benda i nak kene tempoh..

hurm...for reader!!!

jgn byk sgt pk benda2 lampau...take our "kegagalan" as a new guide for us..


am i too DESPERATE???hahaha

my god!!!my favret...gaby la plg,far semua season i dh tgk.mmg addcitd dgn dis series...

eddy,son of a bitch.haha...
susan,like so baik la..kire biase je
gaby..glamurus woman!!!
linet,ok la..
bree,haha....proper glr!!

dorg punye life mmg best.ntah la.for me,this
type of series,semua org kene tgk kot...


tq johan!!!!!

johan thank my fren ade ajar sumthing abt blog...haha...
tq2....seriusly i suke sgt wat blog skrg...dunno why...

myb sbb BOSAN n dis is the best way nak hilangkan bosan...

again,tq johan!!!



i bru dpt emel dr my university..
they ask us to apply accmdtn b4 1st aug.then,we s'ld reg our acc with studnt id....
as a new studnt,weols xpdt studnt id lg..then,nak ctct sr pun agak susah....

huh,hopefully everythin' settle nnti....risau gak...


eVa longoria ParKER!!!

OMG...suke sgt dgn die actress.....eva mmg best.plg suke time die act 4 desperet housewives...
she's spesel la...if tgk betul2,eva care org kaye suke kot...

time die berlakon over her dear body pun ok..dat time i tgk dgn MR.REMY>>>
die bleh plak tido..yg plg kelakar skali,siap bleh berdengkur lg...wakakaka..

btw,tq MR.REMY...njoy kuar dgn u...


soo cute!!!! i bawak my niece balik umah my parent...mcm2 die nak...cute kan.
atlst xde la boring sgt duk umah...

then,after time anta die balik umah,die xnak balik n she said " adik nak tido umah nenek"..haha
mmg lawak..


Wednesday, June 25, 2008

i'm HERE...goSSSIp gurl....

lst nite i tgk gossip gurl....seriusly i mcm lmbt glr tgk cite fren semua dh abis tgk.,.
hampeh sunngguh....

lst nite punye episod,time x'mas eve....mcm2 blair buat.SERENA bg DAN best gift!!!sweet
glr tgk dorg...

exam weekk!!!!!

time exam lst 2weeks,i dgn ass slalu study kat mcd or library...rajin katenye..
byk glr bnde nak far,semua ok la...cume 1 i risau...last paper i'm not
perform very well...risau...


morning!!!!!the STAR....

morning2!!!haha...2day lmbt gak i bgun.then my mum suruh pi kedai beli newspaper..
huh,mcm2 i plan nak wat arini...

after dis nak amik my niece kat umah....then,ptg anta my mum pi clinic....haha..

hopefully,everthin' gonna be alrite today....muahhh..


cute glr dis guy!!!!patrick dempsey..suke sgt....comey..........

i wanna to be MADE OF HONORS!!!!

before balik johor ari2,i sempat dgn one movie kat cinema dgn my fren.....MR.INDRA>>>
actly xplan pun nak kuar dgn die....
so,pi booking dis movie....5.40pm dat movie god!!!!
best sgt...really luv dis movie so much..

tp kan cian kat MR.INDRA...hahaa.....dis type of movie die xsuke...padan muke die!!!

reader!!!pi la tgk dis movie....i giv them 5stars...hehehehe


my BBF everr!!!

hehehe....i start my purple boyzz....he's name best fren kat intec....susah senang kat intec 2 kiteorg slalu bersame....

da boyz with black CK shrt....haha...he's name sgt kwn dgn dorg..da gud n bad things abt me dorang terima.....

luv u guys!!!!!muahh


i'm yours!!!!!


i really LOVE dis song...i'm yours by jason mraz.....suke glr....dat lyrics so meaningfull.....

Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but you're so hot that I melted
I fell right through the cracks, and I'm tryin to get back
before the cool done run out I'll be givin it my bestest
and nothin's gonna stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some

I won't hesitate no more,
no more, it cannot wait, I'm yours

Well open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love
listen to the music of the moment people dance and sing
We're just one big family
It's your god forsaken right to be loved loved loved loved Loved

> So, I won't hesitate no more,
no more, it cannot wait I'm sure
there's no need to complicate our time is short
this is our fate, i'm yours


Do you want to come closer, dear?
And I will nibble your ear.

I've been spendin' way too long checkin' my tongue in the mirror
and bendin' over backwards just to try to see it clearer
but my breath fogged up the glass
and so I drew a new face and laughed
I guess what I'm a sayin'is there ain't no better reason
to rid yourself of vanity and just go with the seasons
it's what we aim to do
our name is our virtue

I won't hesitate no more, no more
it cannot wait, i'm sure
[these lyrics are found on]
(there's no need to complicate
our time is short
it cannot wait, i'm yours 2x

no please don't complicate, our time is short
this is our fate, im yours.
no please don't hesitate no more, no more
it cannot wait, the sky is yours!)

well open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love love
listen to the music of the moment come and dance with me
ah, la one big family
it's your God-forsaken right to be loved, loved, loved, loved
open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love love
listen to the music of the moment come and dance with me
ah, la happy family
it's our god forsaken right to be loved loved loved loved
listen to the music of the moment come and dance with me
ah, la peaceful melodies
it's you god forsaken right to be loved loved loved loved...

faMilyy diner...

hey reader!!!!!

today,i diner dgn my bro n my nephew n niece....hahaha...lame sgt xdiner dgn family...

our menu today,seafood mostly....mcm ape je....we've our diner kat seri seafood kelantan yg masak....hahaha...

dat pic me n haikal!!!my nephew yg degil sgt.....huuh,,,my 1st day balik umah,rs boring sgt...but now everything is changing....hehehe



hahaa,,i found sumthin' special in my mum bru wat gubahan bru.for me ok...look so nice..i giv her 4stars...haha...

mcm best gak nak try wat like my mum have did...hehehe


dear diary!!!!

haha,,,at de end,i staRT gak wat blog.boring sgt duk umah..thank to my sis sbb die yg bg idea 4 me to write dis blog..huh,kat mne i nak start ek...abt myslf,i'm kem and 20yo.still single, xde wt pe sgt.teman my mum kat umah...

huh,2 jela dulu...if i have any idea,i will write my blog...yeeeha...