Friday, July 18, 2008

sTabuxXX!!!

hey readers!!!!!

hurm...my favret cafe if i boring2.haha...stabux pun ade gossip tau..bukan gossip gurl je..haha...btw,i found out sum picla yg best today..so nak share with uols..

if kte tgk this pic baik2,each country have different logo of stabuz...mcm menarik gak
kan..

i dunno knw da special secret abt coffee kat stabux...tp mmg best la...like me,my favret mocha frappucino wit cream on da top..haha...most of my fren n family dh tau,.

dis pic dpt from my niece..i pinjam barbie die...cute la...

whch size for u??!!!hehe,,,,i prefer venti size.ya la,da price pun bttr..if we duk lepak,sure la lame kan.then,bttr beli venti.,.hehe..for those yg xminat sgt coffee,tall size pun ok..xbyk beli yg besar2..hehe..

i dunno sape yg wat ni...but seriusly,i love grafiik yg die wat...simple n nice..
.

sumtimes coffee gud for us..but kene control la...senang je kan...if we take twice a week pun ok...xpyh everyday...bleh kering duit..haha...

xoxoxoxo...

1 comment:

Arun Verma said...

Thanks For Providing The Usefully Information... I am waiting to your next blog..
but you can read more about dental Then Visit our Website : -
http://www.akglobaldent.com